ستاره نرم افزار

ستاره نرم افزار

آموزش های کاربردی و دانلود رایگان نرم افزاز
ستاره نرم افزار

ستاره نرم افزار

آموزش های کاربردی و دانلود رایگان نرم افزاز

کم کاری وبلاگ...

باسلام.

متأسفانه به دلیل شروع مدارس، فعالیت وبلاگ بسیار کم شده. و من وقت آزاد و اینترنت سرعت بالا برای آپلود فایل ها ندارم.

به همین دلیل امکان داره فقط روز های تعطیل پست بزارم که اونم احتمالا نرم افزار نمیزارم و بیشتر آموزش میزارم.

البته من از قبل برای شروع مدارس برنامه ریزی کرده بودم که وبلاگ چند تا نویسنده داشته باشه تا توی مدرسه ها فعالیت پایین نیاد و حتی بیشتر هم بشه (که البته کسی ایمیل نداد برای نویسنگی به من ایمیل نداد)  اما اگه الانم کسی میخواد نویسنده بشه مشکلی نداره و به من ایمیل بده. (shayanvarzideh@gmail.com) 


به هر حال... ممکنه نظراتون دیر تایید شه چون کم به وبلاگ میام. (اما بعد از چند روز تایید میشه و من جواب رو به ایمیل شما ارسال میکنم)


باتشکر. شایان ورزیده، مدیر وبلاگ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد